Beste leden,
Mogen we vragen om het lidgeld voor volgend seizoen voor eind juli te betalen, dat blijft hetzelfde als vorig seizoen:
Het rekeningnummer van de club is BE90 7353 0108 2732 (KBC - BIC: KREDBEBB).
Ook hebben we wat meer info over de werken aan de vloer. De platen gaan geleverd worden op dinsdagmorgen 7 juli. Graag zien we de helpende handen tegen 9u opdagen. (Laat al iets weten als je kan komen helpen, zo hebben we een idee van de aantallen).
Met sportieve groeten,
Beste sportvrienden,
We houden even een zomerstop, we gaan in vakantiemodus tot half augustus, vanaf maandag 17 augustus en woensdag 19 augustus kunnen we er terug invliegen.
Ondertussen gaan we ook de vloer laten vernieuwen door er een extra laag over te leggen. Dit word gedaan door een firma maar om kosten te besparen daarbij kunnen we nog wat helpende handen gebruiken om al het materiaal binnen te krijgen.
Normaal gaat dit gebeuren op dinsdag 7 en/of woensdag 8 juli (juistere gegevens geef ik door vanaf ik deze zelf ook weet). Wie dan dus wat kan komen helpen is zeker welkom. Je mag gerust je naam al doorgeven als je dan kan helpen.
We wensen iedereen een fijne vakantie toe.
Met sportieve groeten,
Beste sportvrienden,
Er beginnen grote werken aan het recreatiedomein waarbij vooral de kant van de speeltuin helemaal heringericht wordt maar dat heeft ook een grote impact voor ons want ook aan onze kant wordt een heel deel van de omgeving afgesloten om materialen en voertuigen, nodig voor de werken te stockeren. Deze werken zullen ongeveer een jaar duren.
Vanaf maandag 26 mei is er helemaal GEEN doorgang meer (zowel voor voertuigen als voor wandelaars/fietsers) vanaf het Laagdorp (marktplein) naar het recreatiedomein en Koutermanstraat. De Koutermanstraat wordt opgebroken vanaf de hoek aan de sporthal (Toegang naar parking blijft) tot aan het Laagdorp.
In principe is de enige toegang naar het recreatiedomein (en ook richting van T'ABC gebouw, waar wij zitten) nog via de parking aan de Koutermanstraat (komende van de Alkerstraat) en het brugje aan het skatepark.
Dus ook aan de kant van de Manege wordt een groot gedeelte volledig afgesloten als werfgebied. Via het brugje aan de jeugdlokalen kan je nog naar de jeugdlokalen zelf (en richting manege) maar niet meer naar onze lokalen.

Met sportieve groeten,
Pagina 1 van 3